19.4.10

Ο Ελληνοκύπριος σχεδιαστής που ντύνει τη Lady Gaga

Νικόλας Πέτρου

 protothema.gr
Στους περισσότερους το όνομα Νικόλας Πέτρου μπορεί να μην τους λέει τίποτα. Ωστόσο, ο κυπριακής καταγωγής σχεδιαστής θεωρείται αυτή τη στιγμή ως ένας από τους πιο πετυχημένους και ταλαντούχους ανθρώπους στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας, κάνοντας ακόμα και τους καχύποπτους fashion bloggers να υποκλίνονται μπροστά στις πρωτοποριακές δημιουργίες του.

Απόφοιτος της φημισμένης σχολής Saint Martins του Λονδίνου, το 1993, έχει ανοίξει δικό του κατάστημα στη λεωφόρο Μάντισον της Νέας Υόρκης, ενώ πρόσφατα λάνσαρε μια αντρική συλλογή υψηλής ραπτικής με την υπογραφή Petrou/Man. Οταν δε, πριν από κάποια χρόνια σνόμπαρε την ελληνική πραγματικότητα, αποφασίζοντας να κυνηγήσει το όνειρό του στο εξωτερικό, σίγουρα δεν φανταζόταν ότι κάποια στιγμή θα χτυπούσε την πόρτα του ατελιέ του η νούμερο ένα τραγουδίστρια του πλανήτη: η ανατρεπτική Lady Gaga...

- Πότε κατάλαβες ότι θέλεις να ασχοληθείς με τη μόδα;

Από παιδί και συγκεκριμένα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Από μικρός είχα αυτή τη λόξα με τα ρούχα. Ημουν έφηβος και ξόδευα όλα τα λεφτά μου σε ρούχα. Μ' αυτό τον τρόπο έμαθα πολλά πράγματα σχετικά με την εφαρμογή του ρούχου και πώς πρέπει και τι να φοράς σε κάθε περίσταση, όπως και τι πηγαίνει σε κάθε άντρα. Πάντα αγαπούσα τη μόδα και το να γίνω σχεδιαστής ήταν το όνειρό μου.

- Πού σπούδασες;

Οταν τέλειωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις στην Κύπρο πήγα στο Λονδίνο όπου και σπούδασα στο Central Saint Martin’s School καταφέρνοντας να πάρω Master of Arts degree in Fashion Design

- Πόσα χρόνια τώρα είσαι στην Αμερική;

Ηρθα στην Αμερική το 1993 και κοιτάζοντας πίσω, μπορώ να πω πως τα πράγματα δεν μου ήρθαν καθόλου άσχημα. Θεωρώ πως όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ, μπορείς να βρεις τον τρόπο να το πετύχεις. Μπορεί να ακούγεται αλαζονικό αυτό που θα πω, αλλά κάθε μέρα και καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου δεν σκέφτηκα τις δυσκολίες που μπορεί να συναντούσα. Οι δυσκολίες είναι για τους τεμπέληδες. Για μένα, εκτός κι αν είναι θέμα που αφορά την υγεία, δεν υπάρχουν δυσκολίες. Νιώθω ευλογημένος που μπορώ να κάνω αυτό που αγαπώ. Κατάφερα να κάνω το πάθος μου δουλειά και αυτό είναι που με έφερε στο σημείο που είμαι σήμερα. Αυτό που ζω τώρα δεν έγινε μέσα σε μια νύχτα. Χρειάστηκε πολλή δουλειά για να μπορέσω να τα καταφέρω.

- Αντιμετώπισες δυσκολίες;

Δεν άφησα τις δυσκολίες να σταθούν εμπόδιο σε αυτό που ήθελα να κάνω. Δεν τις υπολόγισα. Ωστόσο γνώριζα πως θα έπρεπε να δουλέψω σκληρά για να τα καταφέρω. Γνώριζα από μικρός τι ήθελα να κάνω στη ζωή μου και ήμουν αποφασισμένος να κυνηγήσω το όνειρό μου για να πετύχω.

- Πώς σε αντιμετώπισε ο χώρος της μόδας;

Είμαι κάτι σαν μικρό αουτσάιντερ. Δεν έχω πολλές φιλίες μέσα από αυτό τον χώρο, οπότε ο καθένας με αντιμετώπιζε ως προέκταση της δουλειάς μου και όχι ως προσωπικότητα.

- Πώς βρέθηκες να συνεργάζεσαι με τη νούμερο ένα τραγουδίστρια αυτή τη στιγμή στο κόσμο, την ανατρεπτική Lady Gaga;

Είχε έρθει να δει την πρώτη μου αντρική συλλογή και ενθουσιάστηκε. Επειδή, όμως, τα ρούχα αυτά ήταν μεγάλα γι' αυτήν, μου ζήτησε να τα διαμορφώσω στις δικές της αναλογίες. Το αποτέλεσμα τελικά ήταν να τις φτιάξω οκτώ outfits.

- Ως προσωπικότητα πώς είναι η Lady Gaga;

Είναι δυναμική, αποφασιστική, εκκεντρική, αλλά και πολύ γλυκιά. Είναι μόνο 23 χρονών και έχει καταφέρει τόσα πολλά πράγματα σε τόσο νεαρή ηλικία.

- Είναι το ίδιο ανατρεπτική και στην καθημερινότητά της, όπως και πάνω στη σκηνή;

Δεν την ξέρω τόσο καλά, αλλά νομίζω πως είναι. Δεν είναι ένα κατασκεύασμα της μουσικής βιομηχανίας, αλλά ένα αληθινό πρόσωπο που εκφράζεται μέσα από τη μουσική και τα ρούχα που επιλέγει.

- Για ποιους λόγους πιστεύεις ότι σε επέλεξε για να συνεργαστείτε;

Ο προσωπικός της βοηθός, Nicola Formichetti, της έδειξε τη δουλειά μου, με αποτέλεσμα να μου ζητήσει αμέσως να της προτείνω ρούχα. Προφανώς ταιριάξαμε και ως άνθρωποι.

- Υπάρχουν πράγματα στα οποία διαφωνείτε όσον αφορά στα ρούχα που κάθε φορά επιλέγει να φορέσει;

Συνήθως της δίνω τα σκίτσα μου με τις δημιουργίες και τις ιδέες μου και επιλέγει τι της αρέσει. Φυσικά και συζητάμε σχετικά με τις ιδέες που έχουμε και το στυλ που θα ακολουθήσουμε, πριν αποφασίσουμε το τελικό αποτέλεσμα.

- Οσον αφορά στην εμφάνισή της, αποφασίζετε μαζί για το τι θα φορέσει;

Φυσικά και όχι. Συνήθως είναι έκπληξη. Μια μέρα με πήρε τηλέφωνο ο στυλίστας της και μου είπε: "Δες την εκπομπή της Οπρα σήμερα". Βγήκε στην εκπομπή η Lady Gaga φορώντας τα ρούχα μου.

- Με ποια άλλα γνωστά ονόματα έχεις συνεργαστεί ή θα ήθελες να συνεργαστείς;

Εχω δουλέψει με την Τζάνετ Τζάκσον, την Τζένιφερ Λόπεζ, την Μπιγιονσέ και πιο παλιά και με την Αννα Βίσση.

- Ποια προσωπικότητα σε έχει εντυπωσιάσει θετικά ή αρνητικά;

Στην τελευταία μου γυναικεία καμπάνια δούλεψα με τη Ναόμι Κάμπελ. Με απογοήτευσε πάρα πολύ. Είναι πάρα πολύ δύσκολος άνθρωπος.

- Για ποια πράγματα είσαι περήφανος;

Είμαι περήφανος για τους φίλους μου, τα δυο μου σκυλιά και φυσικά για τη δουλειά μου.

- Υπάρχουν πράγματα για τα οποία έχεις μετανιώσει;

Οχι γιατί ακόμα και τα λάθη που κάνουμε μας μαθαίνουν κάτι. Δεν υπάρχει κάτι για το οποίο να έχω μετανιώσει.

- Τα ρούχα σου έχουν αρκετά εκκεντρικά στοιχεία. Εσύ, ως άνθρωπος, πόσο εκκεντρικός είσαι;

Πάρα πολύ, αλλά μέσω της δουλειάς μου και όχι μέσω της προσωπικότητάς μου.

- Ποιο είναι το μεγαλύτερο όνειρό σου όσον αφορά στη δουλειά σου;

Το να μπορώ να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπάω και γιατί όχι να βρω τον κατάλληλο άνθρωπο ώστε να με βοηθήσει να δημιουργήσω μια αυτοκρατορία στον χώρο της μόδας.

- Εχεις χρόνο για να επισκέπτεσαι την Ελλάδα και την Κύπρο;

Ευτυχώς, ακόμα μπορώ να επισκέπτομαι και την Αθήνα και την Κύπρο. Εχω συγγενείς και φίλους και στις δύο πόλεις και χαίρομαι κάθε φορά που τους συναντάω. Μπορεί να μην πηγαίνω όσο συχνά θέλω, φροντίζω όμως τουλάχιστον δύο φορές τον χρόνο να δίνω το "παρών".

- Βρίσκεις ότι οι Ελληνίδες είναι καλοντυμένες;

Θεωρώ τις νεαρές ηλικίες αρκετά καλοντυμένες. Οι νέοι άνθρωποι δεν φοβούνται να πειραματιστούν με τη μόδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Αναγνώστες

GreekBloggers.com Get more followers SYNC BLOGS