10.3.10

Αλεξίου: “Όταν ερμηνεύω τα τραγούδια μου χάνομαι μέσα σ' αυτά”

Αλεξίου: “Όταν ερμηνεύω τα τραγούδια μου χάνομαι μέσα σ' αυτά”

Η Χάρις Αλεξίου με τα τραγούδια της όλα αυτά τα χρόνια αλλά και τον τρόπο που τα ερμηνεύει μιλά στην ψυχή του ακροατή. “Όταν ερμηνεύω τα τραγούδια μου χάνομαι μέσα σε αυτά. Στα όνειρα που έκανα όταν παιδί η ποιότητα ζωής ήταν πάντα από αυτή την οποία με υποχρέωνε η πραγματικότητά μου. Αυτό το πέτυχα στο δεκαπλάσιο και νιώθω πια βαθιά ευγνωμοσύνη. Η συμβουλή που θα έδινα σε μια τραγουδίστρια που ξεκινά σήμερα θα ήταν να γίνει ένα με το τραγούδι, να μάθει μουσική, να σπουδάσει. Η μεγαλύτερη ίσως δυσκολία που αντιμετώπισα και αισθάνομαι ικανοποίηση επειδή την ξεπέρασα ήταν το να είμαι μητέρα του πιο υπέροχου παιδιού στον κόσμο, του Μάνου, και να μην είμαι πάντα δίπλα του, λόγω της δουλειάς μου” δήλωσε η τραγουδίστρια. Πηγή: LIFE&STYLE
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Αναγνώστες

GreekBloggers.com Get more followers SYNC BLOGS