28.8.10

Η Lady Gaga παίρνει κόκα!


Για ακόμα μία φορά η εκκεντρική Lady Gaga με μία και μόνο δήλωσή της προκάλεσε τους αναγνώστες του «Vanity Fair». Η ίδια δήλωσε ότι κάνει κατά διαστήματα χρήση κοκαΐνης και ότι την έχει βοηθήσει να συνθέσει τα τραγούδια της.
«Κάνοντας χρήση διάφορων ναρκωτικών ουσιών, συνειδητοποίησα...

.. πως θέλω να ασχοληθώ με τη μουσική, και ότι η χρήση με ενέπνεε. Κάποιοι άνθρωποι εμπνέονται με πολύ σκοτεινούς τρόπους. Υποθέτω πως είμαι ένας από αυτούς. Το μόνο που με διαχωρίζει από τους υπόλοιπους χρήστες είναι πως εγώ κάνω χρήση ναρκωτικών μόνο όταν θέλω να συνθέσω όχι απλά για να κάνω χρήση».
Μέσα από τα ναρκωτικά βοηθήθηκε, όπως λέει η ίδια, στα πρώτα της βήματα στη μουσική βιομηχανία, ενώ πλέον η Lady Gaga κάνει χρήση κοκαΐνης μόνο μία με δύο φορές το χρόνο.
«Αν μπεις σ’ αυτό το τρυπάκι, δεν θα ξεκόψεις ποτέ», είπε η Gaga στην ίδια συνέντευξη και συμπλήρωσε: «Οι άνθρωποι που λένε ότι χρειάζονται τα ναρκωτικά για να είναι παραγωγικοί λένε βλακείες. Δεν είμαι ένα πρεζόνι που φτιάχνεται κάθε βράδυ και γυρνάει στους δρόμους. Ξυπνάω το πρωί, πίνω τον καφέ μου και μιλάω στο τηλέφωνο σχετικά με το πώς θα γίνει ακόμα πιο δημιουργικό το επόμενο βιντεοκλίπ μου».
Βεβαίως, όπως ήταν αναμενόμενο, οι δηλώσεις της ξεσήκωσαν τον κόσμο και τα πρώτα αρνητικά σχόλια ακούστηκαν από την Τζάνις Ντίκινσον στο «Life & Style», όπου κατηγόρησε την εκκεντρική σταρ ότι δημιουργεί μία λαμπερή εικόνα για τα ναρκωτικά και τα διαφημίζει στους νεαρούς θαυμαστές της: «Ως πρώην χρήστης, που έχει απεξαρτηθεί πλήρως και έχει επανενταχθεί στην κοινωνία, γνωρίζω πολύ καλά πόσο επικίνδυνο είναι να μιλάει δημόσια για τέτοια θέματα. Είναι ηλίθια. Ο τρόπος που μιλάει για την κοκαΐνη είναι ανεπίτρεπτος. Θα έπρεπε κάποιος να την ταρακουνήσει, γιατί μπορεί να τραυματίσει τα παιδιά. Έχω θορυβηθεί».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Αναγνώστες

GreekBloggers.com Get more followers SYNC BLOGS