31.8.10

Η ιστορία αγάπης του Τούρκου υπαξιωματικού και της Ελληνίδας



Η ιστορία της Ελληνίδας Ελένης και του Τούρκου Οζκιούρ είναι βγαλμένη από τη ζωή. Μέχρι και πλαστή ταυτότητα έβγαλε η Ελένη… που τώρα τη λένε Σεμιχά, για να μπορέσει να παντρευτεί τον τούρκο υπαξιωματικό του στρατού.

«Με τον Οζγκιούρ γνωριστήκαμε παίζοντας σκάκι στο ίντερνετ. Στο τηλέφωνο μιλούσαμε 2 με 3 ώρες καθημερινά. Με κάλεσε στην... Άγκυρα, γνωριστήκαμε κι από κοντά, όλα ωραία, όλα τέλεια, τρελά ερωτευμένοι και οι δυο. Γνώρισα και τους δικούς του. Ο Οζγκιούρ είναι τρομερά ρομαντικός άνθρωπος.» είπε στο Star η Ελένη.

Το ζευγάρι παντρεύεται και μένει στη Σμύρνη, λίγο καιρό αργότερα όμως η οικογένεια της πραγματικής Σεμιχά, αρχίζει να τους εκβιάζει, ότι θα αποκαλύψει στην αστυνομία τα πάντα για την πλαστή ταυτότητα!

«Είχαμε κουραστεί κάθε μήνα να δίνουμε χρήματα, να είμαστε κάτω από απειλές. Πως μπορούσαμε να ζήσουμε έτσι; Στο τέλος φτάσαμε να παίρνουμε και δάνεια.»

Τι άλλο μπορούσε να κάνει ο Οζγκιούρ; Αν μάθαινε ο Τουρκικός στρατός ότι παντρεύτηκε στα κρυφά Ελληνίδα θα τον απέτασσαν την ίδια στιγμή.

«Εγώ σκέφτηκα να γυρίσω στην Ελλάδα, να πάρω τηλέφωνο τον Οζγκιούρ και να του πω, ξεκαθάρισε το θέμα, αν πραγματικά με αγαπάς, αν δεν ξεκαθαρίσεις το θέμα με την ταυτότητα, δεν πρόκειται να ξαναγυρίσω.

Όπως αποκάλυψε και η εφημερίδα Το Βήμα της Κυριακής, η οικογένεια του Οζγκιούρ αρχίζει να αντιδρά. Φοβάται ότι ο γιος τους θα έχει πολύ άσχημα μπλεξίματα και θα ότι η Ελένη θα του καταστρέψει τη ζωή! Η Ελένη - Σεμιχά όμως μένει έγκυος και αυτά που ακολουθούν δεν τα είχε δει ούτε στον χειρότερο εφιάλτη της!

«Γέννησα στη Σμύρνη, έστειλα το παιδί στην Κωνσταντινούπολη. Εάν εγώ γεννούσα και το παιδί ήταν δίπλα τους, δε θα μου το έδιναν οι δικοί του και το δικαίωμα έχει ο Οζγκιούρ να το πάρει.

Έτσι η Ελληνίδα βρίσκει μια πρόφαση, καυγαδίζει με τον Τούρκο σύζυγό της και πηγαίνει στην κλινική να γεννήσει, χωρίς να το πει σε κανέναν. Επιστρέφει στο σπίτι 10 ημέρες μετά, χωρίς το γιο τους!

«Όταν με είδαν χωρίς κοιλιά μου λένε, που είναι το παιδί και τους είπα ότι πέθανε το παιδί. Με έκλεισαν σε ένα δωμάτιο οι δικοί του, οι γονείς του, και μου λένε, που είναι το παιδί; Τους λέω, το παιδί πέθανε. Ζητούσαν να μάθουν λεπτομέρειες, λέω δεν σας το δίνω. Με χτύπησαν, μου έλεγαν φύγε στην Ελλάδα... Οι γονείς του τα έκαναν όλα. Εγώ βασικά ήμουν σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση πριν από ένα μήνα. Τώρα συνήλθα. Είναι συναισθήματα και αυτά που έχω περάσει με τον Οζγκιούρ… τι να σας πω τώρα;

«Ο Οζγκιούρ ακόμα και τώρα είναι σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Τα τηλέφωνά μας παρακολουθούνται, δεν μπορεί να με πάρει τηλέφωνο, εχθές με πήρε, μου είπε, τι κάνεις και μου το έκλεισε.»
madata

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Αναγνώστες

GreekBloggers.com Get more followers SYNC BLOGS