1.4.10

Φραγκάκης: "'Εχω ερωτευτεί πολύ στη ζωή μου"

Φραγκάκης: "'Εχω ερωτευτεί πολύ στη ζωή 
μου"
Είναι απο τους γοητευτικότερους άνδρες της show-biz. Χαμηλών τόνων, διακριτικός και γλυκός ο Αντώνης Φραγκάκης στα 48 του χρόνια είναι το αρσενικό που κάθε γυναίκα θα ήθελε να είχε δίπλα της. Σίγουρα πολλές είναι οι γυναίκες που τον έχουν ερωτευτεί αλλά όπως λέει ο ίδιος κι εκείνος έχει ερωτευτεί πολύ στη ζωή του. "Ο έρωτας είναι βασικό συστατικό της ζωής. Ερωτα μπορείς να αισθανθείς για πάντα, απο έρωτα πας στα πράγματα, κάτι σου κόβει την ανάσα και προχωράς. Οι ακραίες καταστάσεις του έρωτα με κάνουν να θέλω να μετακινηθώ, να πάω μπροστά. Ο έρωτας με βοηθάει να καταλάβω" λέει ο πρωταγωνιστής της καθημερινής σειράς του ΑΝΤ1 "Κάρμα" στην συνέντευξη του στο περιοδικό "Down Town". Ο Αντώνης Φραγκάκης αποκαλύπτει πως είναι πολύ παρορμητικός και το μεγαλύτερο του μπέρδεμα είναι να καταλάβει τι πραγματικά θέλει..."Πολύ συχνά, συνειδητοποιώ οτι τα θέλω μου είναι θέλω που νόμιζα οτι είναι δικά μου-είτε απο παιδεία είτε απο συναναστροφές είτε απ' οτι μου προβαλλόταν-αλλά δεν ήταν. Μπορεί αυτό να συνέβη και με την ηθοποιία, την οποία ξεκίνησα το 1994, στα 32 μου χρόνια. Αλλά πάλι έχω την απορία "το θελω; Δεν το θέλω;" συνεχίζω να ρωτάω τον εαυτό μου. Με τον ίδιο τρόπο που αναρωτιέμαι καθημερινά για την ηθοποία αναρωτιέμαι για όλα. Η ζωή μου, πάντως είναι πολύ ήπια". Σε ερώτηση αν θα ήθελε να γίνει πατέρας απαντά "Δεν είμαι κατά των παιδιών, αλλά είναι θέμα που προκύπτει. Δεν σημαίνει οτι πρέπει να αλλάξεις τα πάντα στη ζωή σου για ενα παιδί, αλλά πρέπει να είσαι σε εκείνο το σημείο- ψυχικά, πνευματικά-που να βοηθήσεις το παιδί να μεγαλώσει. Δεν εχω σκεφτεί το παιδί ως συνέχεια μου|'
gossip

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Αναγνώστες

GreekBloggers.com Get more followers SYNC BLOGS