26.3.10

"Στο στήθος μου βάζω 10 στα 10"!

Σύλβια Παπαδάκη: "Στο στήθος μου βάζω 10 στα 10"!

Σύλβια Παπαδάκη


  Την ... αυτοκριτική της έκανε η Σύλβια Παπαδάκη, η οποία βαθμολόγησε τα δυνατά σημεία του σώματός της και μίλησε για τις δικές της... sex stories! “Θεωρώ ότι το δυνατό μου σημείο είναι το στήθος μου, όλοι αυτό μου λένε. Θα του έβαζα 10 (σ.σ. με άριστα το 10). Τις πιο πολλές ημέρες το πρόσωπό μου δεν μου αρέσει και θα του έβαζα 7, τα πόδια μου παίρνουν 8, και στα οπίσθιά μου επειδή είναι καλοσχηματισμένα αλλά όχι γυμνασμένα ένα 5” δήλωσε το μοντέλο ενώ συνέχισε: “Από τα 13 μου άρχισα να “παίζω” με τα αγοράκια. Φιλικά, στο μάγουλο και τέτοια. Την πρώτη μου ολοκληρωμένη σχέση την έκανα στα 16. Μετράω τα one night stands που έχω κάνει γιατί δεν είναι και τόσα πολλά. Μου έχει περάσει από το μυαλό να κάνω sex με γυναίκα αλλά δεν με ενδιαφέρει προς το παρόν. Δεν έχει τύχει να δω κάποια ερωτικά. Ίσως μόνο την Αντζελίνα Τζολί...”. Ποια είναι όμως η "ιεραρχία" της Σύλβιας Παπαδάκη για τις ερωτικές εμπειρίες; “Πρώτο βάζω το public sex, αλλά όχι με πολύ κόσμο, δεύτερο το oral sex -και να κάνω και να μου κάνουν- τρίτο το anal sex και τελευταίο το bondage, που δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ” αποκάλυψε το μοντέλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Αναγνώστες

GreekBloggers.com Get more followers SYNC BLOGS