4.2.10

Δήμητρα Next top Model:

 Την αγαπάω την κάμερα, μέσα στο παιχνίδι ήμουν πολύ πιεσμένη

«Όταν είδα το επεισόδιο της αποχώρησης στεναχωρήθηκα και ένιωσα πολύ άσχημα. Με κοίταξα στον καθρέφτη και δεν είχα καμία σχέση με την κοπέλα εκείνη. Τις τελευταίες μέρες στο "Next top Model" δεν ήμουν ο εαυτός μου. Ήμουν πολύ πιεσμένη πολύ νευριασμένη, τα είχα πάθει όλα» είπε σχετικά με το επεισόδιο της περασμένης Δευτέρας. Και όσο για το χαρακτήρα που έδειξε μέσα στο παιχνίδι, εξήγησε: «Δεν το έκανα επιφανειακά. Έβγαινε από μέσα μου, ήταν αυθόρμητο. Μου άρεσε να δείχνω κάθε στιγμή το πώς ένιωθα», ενώ δεν δίστασε να προσθέσει: «Την αγαπάω την κάμερα» δήλωσε η Δήμητρα Αλεξανδράκη στην Τατιάνα Στεφανίδου.freegossip

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Αναγνώστες

GreekBloggers.com Get more followers SYNC BLOGS