15.12.09

Η Lady GaGa προκαλεί! Τι πρωτότυπο;


Αν υπάρχει κάποιο άτομο που δεν θα μείνει χωρίς σχέση, είναι η Lady GaGa, η οποία αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξη της ότι την ενδιαφέρουν τόσο τα αγόρια όσο και τα κορίτσια!

Η 23αχρονη καλλιτέχνης ανέφερε συγκεκριμένα ότι πάντα την έλκυαν οι γυναίκες αλλά δυστυχώς κατέληγε πάντα με άντρες: "Μου αρέσουν οι γυναίκες, αλλά πάντα ερωτεύομαι άντρες. Οι γυναίκες με ελκύουν σεξουαλικά. Η καρδιά μου μπορεί να είναι δοσμένη στους άντρες, αλλά το σώμα μου ξυπνά πραγματικά μόνο με το γυναικείο άγγιγμα".

Όσο για τις προκλητικές της εμφανίσεις στη σκήνη, η Lady GaGa, ανέφερε το καλύτερο ίσως παράδειγμα: "Δεν ήταν εύκολο, ειδικά για τον πατέρα μου, στην αρχή. Αφού παρακολούθησε για πρώτη φορά το νούμερο μου στη σκηνή, έκανε μήνες να μου μιλήσει! Φοβήθηκε πως ήμουν διανοητικά καθυστερημένη".

Τι άλλο θα ακούσουμε από αυτό το κορίτσι!

mad.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Αναγνώστες

GreekBloggers.com Get more followers SYNC BLOGS